Data wise : a step-by-step guide to using assessment results to improve teaching and learning / edited by Kathryn Parker Boudett, Elizabeth A. City, Richard J. Murnane.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Cambridge, Mass. : Harvard Education, 2008, 2005.Edición: 5th printDescripción: xi, 212 p. : il., gráficas, tablas ; 24 cmISBN:- 9781891792670 (Paperback)
- 1891792679 (Paperback)
- 9781891792687 (Library edition)
- 1891792687 (Library edition)
- LB 2822.75 D38.2008
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | LB 2822.75 D38.2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA010078 |
Incluye referencias bibliográficas e índice.
Introduction / Kathryn Parker Boudett, Elizabeth A. City, Richard J. Murnane -- Organizing for collaborative work / Kathryn Parker Boudett, Liane Moody -- Building assessment literacy / Jennifer Price, Daniel M. Koretz -- Creating a data overview / Shannon T. Hodge, John B. Willett -- Digging into data / Ethan Mintz, Sarah E. Fiarman, Tom Buffett -- Examining instruction / Elizabeth A. City, Melissa Kagle, Mark B. Teoh -- Developing an action plan / Tom Buffett, Mark B. Teoh, Gerardo Martinez -- Planning to assess progress / Jennifer L. Steele, Jane E. King -- Acting and assessing / Liane Moody, Mary Russo, Jonna Sullivan Casey -- Roles for the district central office / Nancy S. Sharkey, Richard J. Murnane.