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Emotional design : why we love (or hate) everyday things / Donald A. Norman.

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New York : Basic Books, 2004.Descripción: x, 257 p. : il. ; 25 cmISBN:
  • 0465051359
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 155.9/11 21
Clasificación LoC:
  • BF 531 N67.2004
Contenidos:
The meaning of things. Attractive things work better -- The multiple faces of emotion and design -- Design in practice. Three levels of design : visceral, behavioral and reflective -- Fun and games -- People, places and things -- Emotional machines -- The future of robots -- Epilogue: we are all designers.
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Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General BF 531 N67.2004 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible BFXC006665

Incluye referencias bibliográficas (p. 243-248) e índice.

The meaning of things. Attractive things work better -- The multiple faces of emotion and design -- Design in practice. Three levels of design : visceral, behavioral and reflective -- Fun and games -- People, places and things -- Emotional machines -- The future of robots -- Epilogue: we are all designers.