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Creative business : achieving your goals through creative thinking and action / Tim Bills and Chris Genasi.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Houndmills, Basingstoke, Hampshire ; New York : Palgrave Macmillan, 2003Descripción: viii, 152 p. : il. ; 24 cmISBN:
  • 0333997352 (pbk.)
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.4/063 21
Clasificación LoC:
  • HD 53 B55.2003
Contenidos:
How creativity can change your world - again -- Why creativity goes into hibernation -- Annexe -- Starting the creativity flow -- New ways of thinking to unlock breakthrough ideas -- The creative problem solver (CPS model): stages 1 and 2 -- The creative problem solver: stages 3 and 4 -- Making it happen: turning ideas into reality.
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Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General HD 53 B55.2003 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible BFXC021481

Incluye índice.

How creativity can change your world - again -- Why creativity goes into hibernation -- Annexe -- Starting the creativity flow -- New ways of thinking to unlock breakthrough ideas -- The creative problem solver (CPS model): stages 1 and 2 -- The creative problem solver: stages 3 and 4 -- Making it happen: turning ideas into reality.