Imagen de Google Jackets
Vista normal Vista MARC

The ethics of information technology and business / Richard T. De George.

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Foundations of business ethics ; 3Detalles de publicación: Malden, MA : Blackwell Pub., 2003.Descripción: x, 289 p. ; 24 cmISBN:
  • 0631214240 (hardcover)
  • 9780631214243 (hardcover)
  • 0631214259 (pbk.)
  • 9780631214250 (pbk.)
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 174/.4 21
Clasificación LoC:
  • HF 5387 D383.2003
Recursos en línea:
Contenidos:
Ethics and the information revolution -- Marketing, privacy, and the protection of personal information -- Employees and communication privacy -- New, intellectual, and other property -- Ethical issues in information technology business and e-business -- Ethical issues on the Internet -- Information technology and society: business, the digital divide, and the changing nature of work.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General HF 5387 D383.2003 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible BFXC046562

Incluye referencias bibliográficas e índice.

Ethics and the information revolution -- Marketing, privacy, and the protection of personal information -- Employees and communication privacy -- New, intellectual, and other property -- Ethical issues in information technology business and e-business -- Ethical issues on the Internet -- Information technology and society: business, the digital divide, and the changing nature of work.