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Point of purchase : how shopping changed American culture / Sharon Zukin.

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: New York : Routledge, 2005.Edición: 1st Routledge pbk. edDescripción: 325 p. : il. ; 23 cmISBN:
  • 0415950430 (pbk.)
  • 9780415950435 (pbk.)
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 339.4
Clasificación LoC:
  • HC 110.C6 Z85.2005
Contenidos:
A brief history of shopping -- Julia learns to shop -- From Woolworth's to Wal-mart -- "The perfect pair of leather pants" -- B. Altman, Ralph Lauren, and the death of the leisure class -- Artemio goes to Tiffany's -- Consumer guides and the invention of lifestyle -- How Brooks brothers came to look like Banana Republic -- The Zen of internet shopping -- Zagats' 'R' us.
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Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General HC 110.C6 Z84.2005 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible BFXC046585

Incluye referencias bibliográficas (p. [279]-312) e índice.

A brief history of shopping -- Julia learns to shop -- From Woolworth's to Wal-mart -- "The perfect pair of leather pants" -- B. Altman, Ralph Lauren, and the death of the leisure class -- Artemio goes to Tiffany's -- Consumer guides and the invention of lifestyle -- How Brooks brothers came to look like Banana Republic -- The Zen of internet shopping -- Zagats' 'R' us.