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Brand Hollywood : selling entertainment in a global media age / Paul Grainge.

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: London ; New York : Routledge, 2008.Descripción: xii, 212 p. : il., fotos byn ; 24 cmISBN:
  • 9780415354042 (hardback : alk. paper)
  • 0415354048 (hardback : alk. paper)
  • 9780415354059 (pbk. : alk. paper)
  • 0415354056 (pbk. : alk. paper)
Tema(s): Clasificación LoC:
  • PN 1995.9.M29 G73.2008
Contenidos:
The cultural economy of branding -- Media branding and the entertainment complex -- Studio logos and the aesthetics of memory and hype -- Dolby and the unheard history of technical trademarks -- Licensing the library: of archives and animation -- The sustained event: branding fantasies and the corporate blockbuster -- 'The world is our audience': branding entertainment space.
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Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General PN 1995.9.M29 G73.2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible UIA023349
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General PN 1995.9.M29 G73.2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 2 Disponible UIA080042
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General PN 1995.9.M29 G73.2008 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 3 Disponible UIA080043

Incluye referencias bibliográfica (p. [191]-203) e índice.

The cultural economy of branding -- Media branding and the entertainment complex -- Studio logos and the aesthetics of memory and hype -- Dolby and the unheard history of technical trademarks -- Licensing the library: of archives and animation -- The sustained event: branding fantasies and the corporate blockbuster -- 'The world is our audience': branding entertainment space.