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Crash course in marketing for libraries / Susan Webreck Alman.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9781591584308 (pbk. : alk. paper)
- 1591584302 (pbk. : alk. paper)
- Z 716.3 A46.2007
Contenidos:
The planning process for your marketing plan -- Develop a marketing plan -- Communicate to the community : using the media, newsletters, and annual reports to market the library -- Fund-raising.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | Z 716.3 A46.2007 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA022393 |
Incluye referencias bibliográficas (p. 169-173) e índice.
The planning process for your marketing plan -- Develop a marketing plan -- Communicate to the community : using the media, newsletters, and annual reports to market the library -- Fund-raising.