Vista normal
Vista MARC
Creating effective teaching and learning environments : first results from TALIS / Organisation for Economic Co-operation and Development.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9789264056053
- 926405605X
- First results from Teaching and Learning International Survey [Titulo distintivo]
- First results from TALIS [Parte del título]
- Teaching and Learning International Survey
- Middle school teachers -- Statistics
- Formación de maestros de escuelas de educación media superior - -- Estadística
- Teachers -- OECD countries -- Statistics
- Maestros. -- Países de la OCDE
- Teaching -- OECD countries -- Statistics
- Enseñanza -- Países de la OCDE - -- Estadística
- Encuestas educativas -- OECD countries
- Encuestas educativas -- Países de la OCDE
- Educational evaluation -- OECD countries
- Evaluación educativa -- Países de la OCDE
- LB 1776 C73.2009
- Disponible también en World Wide Web.
Contenidos:
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | LB 1776 C73.2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA031407 |
Navegando Biblioteca Francisco Xavier Clavigero estanterías, Ubicación en estantería: Acervo, Colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Disponible también en World Wide Web.
Incluye referencias bibliográficas (p. 259-265).
Introduction -- A profile of the teacher population and the schools in which they work -- The professional development of teachers -- Teaching practices, teachers' beliefs and attitudes -- School evaluation, teacher appraisal and feedback and the impact on schools and teachers -- Leading to learn : school leadership and management styles -- Key factors in developing effective learning environments : classroom disciplinary climate and teachers' self-efficacy.