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A fine line how design strategies are shaping the future of business / Hartmut Esslinger.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- TS 171 E85.2009
Contenidos:
Design-driven strategy: staking a claim in the creative economy -- True lies: the role of leadership in innovation -- Designing to win: the creative business strategy -- Minds beat money: the innovation process, step by step -- A business design revolution: the greening of planet, inc. -- Design-driven strategies for better business--and a better world -- The factories.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | TS 171 E85.2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA045455 |
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TS 157.5 O78.2016 Manual de prácticas para el estudio del trabajo y la productividad / | TS 171 B9218.2001 100 diseños/100 años : diseño innovadores del siglo XX / | TS 171 D47.2012 Design talents : iF Concept Design Award yearbook 2012 / | TS 171 E85.2009 A fine line how design strategies are shaping the future of business / | TS 171 F5418.2001 Diseño del siglo XX / | TS 171 F5418.2001 Diseño del siglo XX / | TS 171 H83.2011 Process : 50 product designs from concept to manufacture / |
Incluye referencias bibliográficas (p. 163-165) e índice.
Design-driven strategy: staking a claim in the creative economy -- True lies: the role of leadership in innovation -- Designing to win: the creative business strategy -- Minds beat money: the innovation process, step by step -- A business design revolution: the greening of planet, inc. -- Design-driven strategies for better business--and a better world -- The factories.