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Creative research : the theory and practice of research for the creative industries / Hilary Collins.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9782940411085 (pbk.)
- 2940411085 (pbk.)
- NC 703 C65.2010
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | NC 703 C65.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA091335 | ||
Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | NC 703 C65.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 2 | Disponible | UIA091336 |
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Incluye referencias bibliográficas e índice.
'Research For The Creative Industries' explores the practices & skills required for effective research in the creative industries. The book assesses how research methodologies must be adapted to suit the creative industries, & offers a guide to the process of undertaking a research project in this context.