Planning, implementing, and evaluating health promotion programs : a primer / James F. McKenzie, Brad L. Neiger, Rosemary Thackeray.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Boston : Pearson, 2013, ©2013.Edición: Sixth editionDescripción: xviii, 493 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9780321788504
- 0321788508
- RA 427.8 M39.2013
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | RA 427.8 M39.2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA107378 |
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Incluye referencias bibliográficas (p. 451-475) e índice.
Health education, health promotion, health education specialists, and program planning -- Starting the planning process -- Models for program planning in health promotion -- Assessing needs -- Measurement, measures, measurement instruments and sampling -- Mission statement, goals, and objectives -- Theories and models commonly used for health promotion interventions -- Interventions -- Community organizing and community building -- Identification and allocation of resources -- Marketing: developing programs that respond to the wants and needs of the priority population -- Implementation : strategies and associated concerns -- Evaluation : an overview -- Evaluation approaches and designs -- Data analysis and reporting.