The retail revolution : how Wal-Mart created a brave new world of business / Nelson Lichtenstein.
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- texto
- sin medio
- volumen
- 9780805079661 (hc.)
- 0805079661 (hc.)
- Wal-Mart (Firm) -- Management
- Wal-Mart (Firma) - -- Administración
- Discount houses (Retail trade) -- United States -- Management
- Almacenes de descuento (Comercio al por menor) - -- Estados Unidos - -- Administración
- Retail trade -- United States -- Management
- Comercio minorista -- Estados Unidos - -- Administración
- HF 5429.215.U6 L53.2009
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libro antiguo y raro | Biblioteca Acervos Históricos Acervos Históricos | Libros Antiguos y Raros (LAyR) | HF 5429.215.U6 L53.2009 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA113725 |
Ejemplar con sobrecubierta.
Incluye referencias bibliográficas (páginas [261] -293) e índice.
Sam Walton's world -- Supply and command -- The corporate culture -- Beat yesterday -- Unions : keep out! -- Wal-Mart's long march to China -- Discount stores in every clime? -- How Wal-Mart makes the rules -- Wal-Mart versus the world it has created.
Abierta a los investigadores bajo las restricciones de la biblioteca.
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Colección Manuel Arango Arias. Arte.
Insightful, original, and steeped in the culture of retail life, "The Retail Revolution" draws on first-hand reporting from coastal China to rural Arkansas to give a fresh and necessary understanding of how Wal-Mart has transformed international commerce.