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Marketing metrics : the definitive guide to measuring marketing performance / Paul W. Farris [y otros tres].
Tipo de material: TextoEditor: Upper Saddle River, N.J. : FT Press, 2013Fecha de copyright: ©2010Edición: Second edition, seventh printingDescripción: xv, 414 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9780137058297 (hbk. : alk. paper)
- 0137058292 (hbk. : alk. paper)
- HF 5415.2 M35.2013
Contenidos:
Introduction -- Share of hearts, minds, and markets -- Margins and profits -- Product and portfolio management -- Customer profitability -- Sales force and channel management -- Pricing strategy -- Promotion -- Advertising media and web metrics -- Marketing and finance -- The marketing metrics X-ray -- System of metrics.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | HF 5415.2 M35.2013 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA116466 |
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Incluye referencias bibliográficas e índice.
Introduction -- Share of hearts, minds, and markets -- Margins and profits -- Product and portfolio management -- Customer profitability -- Sales force and channel management -- Pricing strategy -- Promotion -- Advertising media and web metrics -- Marketing and finance -- The marketing metrics X-ray -- System of metrics.