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The rhetorical power of popular culture : considering mediated texts / Deanna D. Sellnow.

Por: Tipo de material: TextoTextoEditor: Los Angeles : SAGE, [2010]Fecha de copyright: ©2010Descripción: xiii, 199 páginas : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • sin medio
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 9781412915410 (pbk. : acid-free paper)
  • 1412915414 (pbk. : acid-free paper)
Tema(s): Clasificación LoC:
  • HM 623 S45.2010
Contenidos:
What is popular culture and why study it? -- Expanding the rhetorical tradition -- A narrative perspective -- A dramatistic perspective -- A Marxist perspective -- Feminist perspectives -- A music perspective : the illusion of life theory -- A visual perspective : visual pleasure theory -- Media-centered perspectives.
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Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General HM 623 S45.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible UIA116627

Incluye referencias bibliográficas e índice.

What is popular culture and why study it? -- Expanding the rhetorical tradition -- A narrative perspective -- A dramatistic perspective -- A Marxist perspective -- Feminist perspectives -- A music perspective : the illusion of life theory -- A visual perspective : visual pleasure theory -- Media-centered perspectives.