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The rhetorical power of popular culture : considering mediated texts / Deanna D. Sellnow.
Tipo de material: TextoEditor: Los Angeles : SAGE, [2010]Fecha de copyright: ©2010Descripción: xiii, 199 páginas : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9781412915410 (pbk. : acid-free paper)
- 1412915414 (pbk. : acid-free paper)
- HM 623 S45.2010
Contenidos:
What is popular culture and why study it? -- Expanding the rhetorical tradition -- A narrative perspective -- A dramatistic perspective -- A Marxist perspective -- Feminist perspectives -- A music perspective : the illusion of life theory -- A visual perspective : visual pleasure theory -- Media-centered perspectives.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | HM 623 S45.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA116627 |
Incluye referencias bibliográficas e índice.
What is popular culture and why study it? -- Expanding the rhetorical tradition -- A narrative perspective -- A dramatistic perspective -- A Marxist perspective -- Feminist perspectives -- A music perspective : the illusion of life theory -- A visual perspective : visual pleasure theory -- Media-centered perspectives.