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Intercultural business communication / Lillian H. Chaney, The University of Memphis, Jeanette S. Martin, The University of Mississippi.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoEditor: Boston : Pearson, [2014]Fecha de copyright: ©2014Edición: Sixth EditionDescripción: xiv, 306 páginas : ilustraciones ; 24 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • sin medio
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 9780132971270
  • 0132971275
Tema(s): Clasificación LoC:
  • HF 5389 C43.2014
Contenidos:
Foreword -- Preface -- About the authors -- The nature of intercultural communication -- Universal systems -- Contrasting cultural values -- Cultural shock -- Language -- Oral and nonverbal communication patterns -- Written communication patterns -- Global etiquette -- Business and social customs -- Intercultural negotiation process -- Intercultural negotiation components -- Laws affecting international business and travel -- Appendix a: glossary -- Appendix b: answers to exercises -- Index.
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Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General HF 5389 C43.2014 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible UIA139077

Incluye referencias bibliográficas e índice.

Foreword -- Preface -- About the authors -- The nature of intercultural communication -- Universal systems -- Contrasting cultural values -- Cultural shock -- Language -- Oral and nonverbal communication patterns -- Written communication patterns -- Global etiquette -- Business and social customs -- Intercultural negotiation process -- Intercultural negotiation components -- Laws affecting international business and travel -- Appendix a: glossary -- Appendix b: answers to exercises -- Index.