Vista normal
Vista MARC
The psychology of influence : theory, research and practice / Joop van der Pligt and Michael Vliek.
Tipo de material: TextoEditor: New York ; London : Routledge, Taylor & Francis Group 2017Fecha de copyright: ©2017Edición: First published 2017Descripción: xviii, 250 páginas : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:- texto
- sin mediación
- volumen
- 9781138667433
- 9781138655393
- BF 774 P55.2017
Contenidos:
Preface -- Influence: definition, history and a model -- Introduction -- Pedagogic features: boxes, connections, and epilogues -- Attitudes and behaviour -- Persuasion through argumentation -- Cognitive heuristics -- Social heuristics -- Emotions and influence -- Punishment and reward -- Automatic influences on attitudes and behaviour -- Social norms and social comparison -- Modification of complex behaviour: from intentions to action -- Back to the future.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | BF 774 P55.2017 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA165452 |
Navegando Biblioteca Francisco Xavier Clavigero estanterías, Ubicación en estantería: Acervo, Colección: Acervo General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
BF 774 C53.2009 Influence : science and practice / | BF 774 C55.1993 Influence : the psychology of persuasion / | BF 774 M3818.2012 Seamos personas de influencia / | BF 774 P55.2017 The psychology of influence : theory, research and practice / | BF 774 Z56.2001 El concepto de influencia y otros ensayos / | BF 778 B3818.1999 El sistema de los objetos / | BF 778 K47.1990 Concern for others : a new psychology of conscience and morality / |
Incluye referencias bibliográficas e índice.
Preface -- Influence: definition, history and a model -- Introduction -- Pedagogic features: boxes, connections, and epilogues -- Attitudes and behaviour -- Persuasion through argumentation -- Cognitive heuristics -- Social heuristics -- Emotions and influence -- Punishment and reward -- Automatic influences on attitudes and behaviour -- Social norms and social comparison -- Modification of complex behaviour: from intentions to action -- Back to the future.