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The handbook of media audiences / edited by Virginia Nightingale.

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Global handbooks in media and communication researchEditor: Malden : Wiley Blackwell, [2014]Fecha de copyright: ©2014Edición: Paperback editionDescripción: xiii, 540 páginas . : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • sin mediación
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 9781118721391
  • 111872139X
Tema(s): Clasificación LoC:
  • P 96.A83 H35.2014
Resumen: This handbook offers a comprehensive overview of the complexity and diversity of audience studies in the advent of digital media. It recognises and appreciates valuable traditional approaches and identifies how they can be applied to, and evolve with, the changing media world.
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Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General P 96.A83 H35.2014 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible UIA190572

Incluye referencias bibliográficas e índice.

This handbook offers a comprehensive overview of the complexity and diversity of audience studies in the advent of digital media. It recognises and appreciates valuable traditional approaches and identifies how they can be applied to, and evolve with, the changing media world.