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The handbook of media audiences / edited by Virginia Nightingale.
Tipo de material: TextoSeries Global handbooks in media and communication researchEditor: Malden : Wiley Blackwell, [2014]Fecha de copyright: ©2014Edición: Paperback editionDescripción: xiii, 540 páginas . : ilustraciones ; 26 cmTipo de contenido:- texto
- sin mediación
- volumen
- 9781118721391
- 111872139X
- P 96.A83 H35.2014
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | P 96.A83 H35.2014 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA190572 |
Incluye referencias bibliográficas e índice.
This handbook offers a comprehensive overview of the complexity and diversity of audience studies in the advent of digital media. It recognises and appreciates valuable traditional approaches and identifies how they can be applied to, and evolve with, the changing media world.