000 01045nam-a2200301-a-4500
005 20240105141254.0
008 980211s1991 nyu rb 001 0 eng d
020 _a0275937364 (alk. paper)
035 _a223507
035 _aUIA0158274
040 _aDLC
_bspa
_cUIASF
050 4 _aLC 1035.7.T4
_bF76.1991
082 0 4 _a378.1/664/09764
_220
245 0 0 _aFrom politics to policy :
_ba case study in educational reform /
_cedited by Joan M. Matthews, Ronald G. Swanson, and Richard M. Kerker.
260 _aNew York :
_bPraeger,
_c1991.
300 _axx, 314 p. ;
_c24 cm.
504 _aIncluye referencias bibliográficas e índice.
610 2 4 _aTexas Academic Skills Program.
650 4 _aEducación básica -
_zTexas -
_xHabilidad -
_xPruebas -
_xEstudio de casos.
650 4 _aEstudiantes de primer ingreso (Primaria) -
_zTexas -
_xEvaluación -
_xEstudio de casos.
650 4 _aTASP, Prueba de.
700 _aMatthews, Joan McKeen
905 _a01
942 _cNEWBFXC1
999 _c155205
_d155205
980 _851
_gRonald RUIZ