000 01215nam-a2200349-a-4500
001 000171566
005 20240105141359.0
008 980325s1995 nyu rb 001 0 eng d
020 _a0820417874 (pbk)
035 _a224360
035 _aUIA0171566
040 _aUIASF
_bspa
_cUIASF
050 4 _aLC 66
_bK56.1995
100 _aKincheloe, Joe L
245 1 0 _aToil and trouble :
_bgood work, smart workers, and the integration of academic and vocational education /
_cJeo L. kincheloe
260 _aNew York :
_bPeter Lang,
_c1995.
300 _axiii, 359 p. ;
_c23 cm.
440 0 _aCounterpoints.
_pStudies in the postmodern theory of education ;
_v7
500 _aIncluye índice.
504 _aReferencias: p. [325]-348.
650 4 _aEducación
_xAspectos económicos
_zEstados Unidos
650 4 _aEducación vocacional -
_zEstados Unidos.
650 4 _aEnfoque interdisciplinario en educación
_zEstados Unidos.
650 4 _aPlaneación de curriculum -
_zEstados Unidos.
650 4 _aEducación
_zEstados Unidos
_xMetas y objetivos
650 4 _aEducación
_xAspectos sociales
_zEstados Unidos
905 _a01
942 _cNEWBFXC1
999 _c166938
_d166938
980 _851
_gRonald RUIZ