000 01692cas a2200457 a 4500
001 000247412
005 20240103170019.0
008 760921c19319999algqr p rp 0 0eng d
010 _a34007870
022 _a0017-8055
035 _aHEM0001398
040 _aDLC
_bspa
_cUIASF
041 _aENG
050 4 _aL 11
_bH3
082 _a370.5
245 0 0 _aHarvard educational review.
247 1 0 _aHarvard teachers record
_f1931-Oct. 1936
260 0 0 _a[Cambridge, Mass. :
_bHarvard University, etc.]
300 _av. ;
_c24-26 cm.
310 _aTrimestral
500 _aSuscripción cancelada.
500 _aEBSCO.
510 0 _aIndizado en Book review index
510 0 _aIndizado en Education index
_x0013-1385
510 2 _aIndizado en Current index to journals in education
_x0011-3565
510 2 _aIndizado en Historical abstracts
_x0018-2435
510 2 _aIndizado en Psychological abstracts
_x0033-2887
510 2 _aIndizado en Sociological abstracts
_x0038-0202
510 2 _aIndizado en Sociology of education abstracts
650 4 _aEducación
_vPublicaciones periódicas
700 1 _aThomas, Charles Swain
_d1968-
_eed.
700 1 _aWilson, Howard Eugene
_d1901-
_eed.
710 2 1 _aHarvard Teachers Association
710 2 1 _aHarvard University.
_bGraduate School of Education
700 1 _aHarvard University
_bGraduate School of Education
_bAlumni Association
856 4 0 _uhttp://ejournals.ebsco.com/Journal.asp?JournalID=102010
_zEste título tiene acceso al texto completo desde la cuenta de EBSCO Online.
902 _aDesarrollo Humano
_bEducación
_cPsicología
942 2 _cNEWBFXC11
950 0 _xPeriodicals.
905 _a05
999 _c221203
_d221203
980 _851
_gRonald RUIZ