000 01064cam-a2200325-a-4500
001 000250066
005 20240105142558.0
008 940714s1989 nyu r 000 0 eng d
035 _a10521389429 (paperback)
035 _a263671
040 _aUIASF
_bspa
_cUIASF
050 4 _aLB 1060
_bN49.1989
100 _aNewman, Denis
245 1 4 _aThe Construction zone :
_bworking for cognitive change in school /
_cDenis Newman, Peg Griffin, Michael Cole.
260 _aNew York :
_bCambridge University,
_c1989
300 _axv, 169 p. ;
_c23 cm.
440 0 _aLearning in doig: social, cognitive, and computational perspectives / general editors Roy Pea, John Seely Brown)
504 _aIncluye referencias (p. 157-163) e índice.
650 0 _aPsicología del aprendizaje
650 0 _aCognición en niños
650 0 _aDesarrollo infantil
650 0 _aInteracción social en niños
700 _aGriffin, Peg
700 1 _aCole, Michael,
_d1938-
905 _a01
942 2 _cNEWBFXC1
999 _c223510
_d223510
980 _851
_gRonald RUIZ