000 01024nam-a2200325-a-4500
001 000250119
005 20240105142558.0
008 010212s1996 enk r 000 0 eng d
010 _a0521392632 (hardback)
020 _a0521558514 (paperback)
035 _a263692
040 _aUIASF
_bspa
_cUIASF
050 4 _aLB 1060
_bU53.1996
245 0 0 _aUnderstanding practive :
_bperspectives on activity and context /
_cedited by Seth Chaiklin, Jean Lave.
260 _aCambridge :
_bCambridge University Press,
_c1996
300 _ax, 414 p. ;
_c23 cm.
440 0 _aLearning in doing.
_pSocial, cognitive, and computational perspectives)
504 _aIncluye referencias bibliográficas e índices.
650 0 _aAprendizaje.
650 0 _aPsicología del aprendizaje
650 0 _aAprendizaje -
_xAspectos sociales.
650 0 _aTrabajo.
650 0 _aTrabajo -
_xCapacitación.
700 _aChaiklin, Seth
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c223563
_d223563
980 _851
_gRonald RUIZ