000 01187nam-a2200325-a-4500
001 000252058
005 20240105142636.0
008 011001s2000 enka r 001 0 eng d
020 _a052163878X
035 _a263691
040 _aDLC
_bspa
_cUIASF
_dUIASF
050 4 _aLB 1060
_bV95.2000
082 4 _a370.15/23
_221
245 0 0 _aVygotskian perspectives on literacy research :
_bconstructing meaning through collaborative inquiry /
_cedited by Carol D. Lee, Peter Smagorinsky.
260 _aCambridge :
_bCambridge University,
_c2000
300 _axi, 280 p. :
_bil.
_c23 cm.
440 0 _aLearning in doing : social, cognitive, and computational perspectives / general editors Roy Pea, John Seely Brown)
504 _aIncluye bibliografía e índices.
600 1 4 _aVygotskii, L. S
_q(Lev Semenovich)
_d1896-1934,
650 0 _aAprendizaje -
_xPsicología -
_xCongresos.
650 0 _aAlfabetización (Indización)
_xAspectos sociales -
_xCongresos.
650 0 _aCognición y cultura -
_xCongresos.
650 0 _aSociolingüística
_xCongresos.
700 1 _aLee, Carol D.
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c225427
_d225427
980 _851
_gRonald RUIZ