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010 _a2002001314
020 _a0873895010 (alk. paper)
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_cUIASF
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050 4 _aHF 5415.335
_bA433.2002
082 0 4 _a658.3/1422
_221
100 1 _aAllen, Derek R.,
_d1959-
245 1 0 _aLinking customer and employee satisfaction to the bottom line :
_ba comprehensive guide to establishing the impact of customer and employee satisfaction on critical business outcomes /
_cDerek R. Allen and Morris Wilburn.
260 _aMilwaukee, Wis. :
_bASQ Quality,
_c2002.
300 _axvii, 238 p. :
_bil. ;
_c24 cm.
504 _aIncluye referencias (p. 225-232) e índice.
650 0 _aSatisfacción del consumidor
650 0 _aSatisfacción en el trabajo
650 0 _aAdministración industrial
650 0 _aÉxito en los negocios
700 1 _aWilburn, Morris,
_d1953-
942 1 _cNEWBFXC1
905 _a01
999 _c236031
_d236031
980 _851
_gRonald RUIZ