000 01149nam a2200385 a 4500
001 000515937
005 20241013212105.0
008 070522s2003 nyu rb 001 0 eng d
020 _a1403965382
020 _a9781403965387
035 _a326721
040 _aDLC
_bspa
_cDLC
_dUIASF
050 4 _aGV 1469.3
_bG44. 2003
100 1 _aGee, James Paul.
245 1 0 _aWhat video games have to teach us about learning and literacy /
_cJames Paul Gee.
260 _aNew York :
_bPalgrave Macmillan,
_c2003.
300 _a225 p. ;
_c25 cm.
504 _aIncluye bibliografias e índice.
650 0 _aVideo games
_xPsychological aspects.
650 4 _aVideojuegos
_xAspectos psicológicos.
650 0 _aComputer games
_xPsychological aspects.
650 4 _aJuegos de computadora
_xAspectos psicológicos
650 0 _aVisual literacy.
650 4 _aAlfabetización visual
650 0 _aVideo games and children.
650 4 _aVideo juegos y niños
720 _aGee, James Paul.
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c485965
_d485965
980 _8126340
_g ADMIN1
003 MX-MxUI