000 01105nam a2200325 a 4500
001 000523215
003 OCoLC
005 20240105145342.0
008 080415s2006 nyu rb 001 0 eng d
020 _a0820461490
020 _a9780820461496
035 _a336723
040 _aNCM
_bspa
_cNCM
_dUIASF
050 4 _aLC 196.5.U6
_bH56.2006
100 1 _aHinchey, Patricia H.,
_d1951-
245 1 0 _aBecoming a critical educator :
_bdefining a classroom indentity, designing a critical pedagogy /
_cPatricia H. Hinchey.
260 _aNew York :
_bPeter Lang,
_c2006.
300 _axx, 168 p. ;
_c23 cm.
440 0 _aCounterpoints.
_pStudies in the postmodern theory of education,
_x1058-1634 ;
_v224
504 _aIncluye referencias bibliográficas (p. [157]-166) e índice.
650 0 _aCritical pedagogy
_zUnited States.
650 4 _aPedagogía crítica
_zEstados Unidos
650 0 _aEducation
_xPolitical aspects
_zUnited States.
650 4 _aEducación
_xAspectos políticos
_zEstados Unidos
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c492873
_d492873
980 _851
_gRonald RUIZ