000 01908nam a2200529 a 4500
001 000523418
003 OCoLC
005 20240105145348.0
008 071126s2006 nyuao r 001 0 eng d
020 _a0465015352
020 _a9780465015351
035 _a333341
040 _aBKL
_bspa
_cBKL
_dUIASF
050 4 _aGV 1469.15
_bD533.2006
100 1 _aDibbell, Julian
245 1 0 _aPlay money, or, How I quit my day job and made millions trading virtual loot /
_cJulian Dibbell.
246 1 0 _aPlay money
246 1 0 _aHow I quit my day job and made millions trading virtual loot
260 _aNew York :
_bBasic Books,
_c2006.
300 _axiii, 321 p. :
_bil., fotos byn. ;
_c25 cm.
500 _aIncluye índice.
650 4 _aJuegos en Internet -
_xAspectos sociales
650 4 _aJuegos en Internet -
_xAspectos económicos
650 4 _aJuegos de fantasía -
_xAspectos sociales
650 4 _aJuegos de fantasía -
_xAspectos económicos
650 4 _aEscenificación de roles
_xAspectos sociales
650 4 _aRealidad virtual
_xAspectos sociales
650 4 _aRealidad virtual
_xAspectos económicos
650 4 _aDimensión multiusuario
_xAspectos sociales
650 4 _aDimensión multiusuario
_xAspectos económicos
650 4 _aAdicción a Internet
_xAspectos económicos
650 0 _aInternet games
_xSocial aspects.
650 0 _aInternet games
_xEconomic aspects.
650 0 _aFantasy games
_xSocial aspects.
650 0 _aFantasy games
_xEconomic aspects.
650 0 _aRole playing
_xSocial aspects.
650 0 _aVirtual reality
_xSocial aspects.
650 0 _aVirtual reality
_xEconomic aspects.
650 0 _aMulti-user dungeons
_xSocial aspects.
650 0 _aMulti-user dungeons
_xEconomic aspects.
650 0 _aInternet addiction
_xEconomic aspects.
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c493069
_d493069
980 _851
_gRonald RUIZ