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_dUIASF
050 4 _aNC 1002.L63
_bH63.2010
100 1 _aHodgson, Michael
_q(Michael R.)
245 1 0 _aRecycling & redesigning logos :
_ba designer's guide to refreshing & rethinking design /
_cMichael Hodgson with Matthew Porter.
246 1 2 _aRecycling and redesigning logos
246 1 0 _aDesigner's guide to refreshing & rethinking design
260 _aBeverly, Mass. :
_bRockport,
_c2010.
300 _a192 p. :
_bil. (principalmente col.), fotos (principalmente col.) ;
_c26 cm.
505 0 _aIntroduction : The unbearable likeness of bean -- Section 1: A refresher course : Process makes perfect: Spring Advertising ; Glossary ; Interview with Brian Collins, Collins -- The only constant: change : Interview with David Turner, Turner Duckworth -- Sleight of hand (evolution) : Interview with Debbie Millman, Sterling Brands -- Revolutions : Interview with Connie Birdsall and Brendán Murphy, Lippincott ; UPS logo: crossing the Great Divide -- Section 2: Case studies : 28 Limited ; Aboud Creative ; Latin Brand ; Raineri Design ; CSK Partners ; AdamsMorioka ; PhD, A Design Office ; Minelli Inc. ; Carbone Smolan ; Grant Design Collaborative ; Rip Georges ; Chen Design ; Fridge Creative ; Carol Garcia Del Busto ; Mine(TM) ; Julia Reich Design ; Sony ; Pentagram ; Root Studio ; S Design ; Brendán Murphy ; Weights&Pulleys -- Section 3: Logo gallery.
520 _aEste título demuestra las estrategias y los procesos de rediseños exitosos y muestra a los lectores cómo aprovechar el patrimonio de la marca, ya mantiene para crear una nueva mirada. Los estudios de casos, característica antes y afters de los logotipos y discutir por qué era necesario el rediseño.
650 0 _aLogos (Symbols)
_xDesign.
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_xDiseño
700 1 _aPorter, Matthew
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_gRonald RUIZ