000 01642nam a2200505 i 4500
001 000682426
005 20241013232524.0
008 160708t20142014be a rb 001 0 eng d
010 _a2015506897
020 _a9789052010359
020 _a9052010358
020 _z9783035265262
035 _a412239
040 _aBTCTA
_bspa
_erda
_cBTCTA
_dUIASF
050 4 _aPN 1995
_bD24.2014
100 1 _aDagrada, Elena,
_eautor
245 1 0 _aBetween the eye and the world :
_bthe emergence of the point-of-view shot /
_cElena Dagrada.
246 1 0 _aEmergence of the point-of-view shot
264 1 _aBruxelles, Belgique :
_bP.I.E. Peter Lang,
_c[2014],
264 4 _c©2014.
300 _a242 páginas :
_bilustraciones ;
_c23 cm.
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _asin mediación
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
490 1 _aRethinking Cinema
_x1379-8391
_vNo. 6
504 _aIncluye referencias bibliográficas (páginas 221-232) e índice.
650 0 _aSubjectivity in motion pictures
650 4 _aSubjectividad en cinematografía
650 0 _aMotion pictures
_xPhilosophy
650 4 _aCinematografía
_xFilosofía
650 0 _aMotion pictures
_xAesthetics
650 4 _aCinematografía
_xEstética
650 0 _aMotion pictures
_xHistory
650 4 _aCinematografía
_xHistoria
650 0 _aCinematography
650 4 _aCinematografía
830 0 _aRepenser le cinéma ;
_vno 6.
_x1379-8391
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c638210
_d638210
980 _8126340
_g ADMIN1
003 MX-MxUI