000 01494nam a2200457 i 4500
001 000683838
003 UIASF
005 20240105152732.0
008 160812t20062006ncu rb 000 0 eng d
010 _a2006001521
020 _a9780786424368
020 _a0786424362
035 _a413239
040 _aDLC
_bspa
_erda
_cDLC
_dUIASF
050 4 _aGV 1469.6
_bG36.2006
245 0 0 _aGaming as culture :
_bessays on reality, identity and experience in fantasy games /
_cedited by J. Patrick Williams, Sean Q. Hendricks and W. Keith Winkler.
264 1 _aJefferson, North Carolina :
_bMcFarland & Company,
_c[2006],
264 4 _c©2006.
300 _aviii, 224 páginas ;
_c23 cm
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _asin mediación
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
504 _aIncluye referencias bibliográficas.
650 0 _aFantasy games
_xSocial aspects
650 4 _aJuegos de fantasía
_xAspectos sociales
650 0 _aRole playing
_xSocial aspects.
650 4 _aJuegos de rol
_xAspectos sociales
650 0 _aLeisure
_xSocial aspects.
650 4 _aOcio
_xAspectos sociales
650 0 _aPopular culture.
650 4 _aCultura popular
700 1 _aWilliams, J. Patrick,
_d1970-
_eeditor
700 1 _aHendricks, Sean Q.
_eeditor
700 1 _aWinkler, W. Keith
_eeditor
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c639621
_d639621
980 _851
_gRonald RUIZ