000 01237nam a2200361 i 4500
001 000685524
005 20240103074314.0
008 161005s2016 vau rb 000 0 eng d
010 _a2016004887
020 _a9781416622420
035 _a414833
040 _aDLC
_bspa
_erda
_cDLC
_dUIASF
084 _aFO UIA160884
100 1 _aSeeley, Cathy L.
_eautor
245 1 0 _aMaking sense of math :
_bhow to help every student become a mathematical thinker and problem solver /
_cCathy L. Seeley.
264 1 _aAlexandria, Virginia, USA :
_bASCD,
_c2016.
300 _a53 páginas ;
_c20 cm
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _asin mediación
_bn
_2rdamedia
338 _avolumen
_bnc
_2rdacarrier
500 _aFolletería permanente.
504 _aIncluye referencias bibliográficas.
650 0 _aMathematics
_xStudy and teaching (Elementary)
_vHandbooks, manuals, etc.
650 4 _aMatemáticas
_xEstudio y enseñanza (Elemental)
_vManuales, etc
650 0 _aMathematics teachers
_xTraining of
_vHandbooks, manuals, etc.
650 4 _aMaestros de matemáticas -
_vManuales, etc
090 _aQA 135.6
_bS44.2016
905 _a04
942 1 _cNEWBFXC8
999 _c641300
_d641300
980 _851
_gRonald RUIZ