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050 4 _aBF 408
_bC75.2011
245 0 0 _aCritique of creativity :
_bprecarity, subjectivity and resistance in the creative industries /
_cGerald Rauning, Gene Ray and Ulf Wuggening (eds).
246 1 0 _aPrecarity, subjecyivity and resistance in the creative industries
250 _aFirst published.
264 1 _aLondon :
_bMayFlyBooks,
_c2011
300 _a216 páginas ;
_c20 cm
336 _atexto
_btxt
_2rdacontent
337 _asin mediación
_bn
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338 _avolumen
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504 _aIncluye referencias bibliográficas.
650 4 _aAptitud creadora
650 4 _aEmprendimiento
650 4 _aComercialización
700 1 _aRaunig, Gerald,
_d1963-
_eeditor
700 1 _aRay, Gene
_eeditor
700 1 _aWuggening, Ulf,
_d1950-
_eeditor
905 _a01
942 1 _cNEWBFXC1
999 _c655612
_d655612
980 _851
_gRonald RUIZ