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Getting wiser to teens : more insights into marketing to teenagers / by Peter Zollo.

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Ithaca, N.Y. : New Strategist Publications, Inc., 2004.Edición: [New update]Descripción: xvi, 424 p. : il., gráficas, tablas ; 24 cmISBN:
  • 1885070543
Tema(s): Clasificación LoC:
  • HF 5415.32 Z65.2004
Contenidos:
Why teens are important consumers -- Teen psyche -- Teen attitudes -- Teen types, trends, and music -- Teen social concerns -- Teens at home and school -- Teens and friends -- Teen lifestyle -- Teens and brands -- Teens and media -- Marketing and advertising to teens.
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Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura topográfica Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Libros Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo Acervo General HF 5415.32 Z65.2004 (Navegar estantería(Abre debajo)) ej. 1 Disponible UIA030570

Incluye índice.

Why teens are important consumers -- Teen psyche -- Teen attitudes -- Teen types, trends, and music -- Teen social concerns -- Teens at home and school -- Teens and friends -- Teen lifestyle -- Teens and brands -- Teens and media -- Marketing and advertising to teens.