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How customers think : essential insights into the mind of the market / Gerald Zaltman.
Tipo de material:![Texto](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 1578518261
- HF 5415.32 Z35.2003
Contenidos:
Part I : Preparing for an expedition -- A voyage from the familiar -- A voyage to new frontiers -- Part II : Understanding the mind of the market -- Illuminating the mind : consumers' cognitive unconscious -- Interviewing the mind/brain : Metaphor elicitation : appendix -- Interviewing the mind/brain : Response latency and neuroimaging -- Come to think of it -- Reading the mind of the market : using consensus maps -- Memory's fragile power -- Memory, metaphor, and stories -- Stories and brands -- Part III : Thinking differently and deeply -- Crowbars for creative thinking -- Quality questions beget quality answers -- Launching a new mind-set.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | HF 5415.32 Z35.2003 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA048034 |
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HF 5415.32 S95.2003 Understanding the consumer / | HF 5415.32 T67.2010 Tópicos en comportamiento del consumidor / | HF 5415.32 V36.2012 Unconscious branding : how neuroscience can empower (and inspire) marketing / | HF 5415.32 Z35.2003 How customers think : essential insights into the mind of the market / | HF 5415.32 Z3518.2004 Cómo piensan los consumidores : lo que nuestros clientes no pueden decirnos y nuestros competidores no saben / | HF 5415.32 Z3518.2004 Cómo piensan los consumidores : lo que nuestros clientes no pueden decirnos y nuestros competidores no saben / | HF 5415.32 Z3518.2004 Cómo piensan los consumidores : lo que nuestros clientes no pueden decirnos y nuestros competidores no saben / |
Incluye referencias bibliográficas (p. 291-310) e índice.
Part I : Preparing for an expedition -- A voyage from the familiar -- A voyage to new frontiers -- Part II : Understanding the mind of the market -- Illuminating the mind : consumers' cognitive unconscious -- Interviewing the mind/brain : Metaphor elicitation : appendix -- Interviewing the mind/brain : Response latency and neuroimaging -- Come to think of it -- Reading the mind of the market : using consensus maps -- Memory's fragile power -- Memory, metaphor, and stories -- Stories and brands -- Part III : Thinking differently and deeply -- Crowbars for creative thinking -- Quality questions beget quality answers -- Launching a new mind-set.