Buy ology : truth and lies about why we buy / Martin Lindstrom.
Tipo de material: TextoEditor: New York : Doubleday ; Crown Publishing Group, 2010, 2008Descripción: xi, 254 páginas ; 21 cmTipo de contenido:- texto
- sin mediación
- volumen
- 9780385523899
- Buyology [Parte del título]
- HF 5415.12615 L56.2010
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | HF 5415.12615 L56.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 1 | Disponible | UIA088975 | ||
Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | HF 5415.12615 L56.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 2 | Disponible | UIA180184 | ||
Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | HF 5415.12615 L56.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 3 | Disponible | UIA105779 | ||
Libros | Biblioteca Francisco Xavier Clavigero Acervo | Acervo General | HF 5415.12615 L56.2010 (Navegar estantería(Abre debajo)) | ej. 4 | Disponible | UIA174601 |
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"With a new chapter on buying in today´s economy" -- Portada.
A rush of blood to the head : the largest neuromarketing study ever conducted -- This must be the place : product placement, American Idol, and Ford's multimillion dollar mistake -- I'll have what she's having : mirror neurons at work -- I can't see clearly now : subliminal messaging, alive and well -- Do you believe in magic? : ritual, superstition, and why we buy -- I say a little prayer : faith, religion, and brands -- Why did I choose you? : the power of somatic markers -- A sense of wonder : selling to our senses -- And the answer is : neuromarketing and predicting the future -- Let's spend the night together : sex in advertising -- Conclusion : brand new day.